skip to Main Content
راه‌اندازی برند پوشاک با نام سلطان مواد مخدر توسط همسرشزمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه

راه‌اندازی برند پوشاک با نام سلطان مواد مخدر توسط همسرشزمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه

همسر خوآکین “ال چاپو” گوزمان خط تولید پوشاکی را با نام رئیس محبوس مافیای مکزیک راه‌اندازی می‌کند. ال چاپو اوایل امسال برای قاچاق مقدار قابل توجهی کوکائین، هروئین و متامفتامین به آمریکا، مجرم شناخته شد. داستان ال چاپو را در اپیزود دوم چنل بی شنیده‌ایم.
اما کرونل، همسر ۲۹-ساله رئیس سابق کارتل سینالوئا، در حساب اینستاگرام خود با بیش ۱۰۰ هزار فالوئر گفت “من پروژه‌ای برای تولید پوشاک در نظر دارم… هدفم ترویج سبک (استایل) خودم و خوآکینه”.
او از طراحان علاقه‌مند درخواست کرد با وکیلش، مریل کولون تماس بگیرند. کولون یکی از اعضای تیم وکلای ال چاپو در دادگاه بود. همچنین از طرفدارانش در شبکه‌های اجتماعی دعوت کرد برای خط تولید پوشاک، که با نام گوزمان و حروف اول اسم او (JGL) عرضه می‌شود، پیشنهاد بدهند.
پوشش و لباس‌های اسپرت کرونل، همراه دختران دوقلویش که در جلسات محاکمه پدرشان حاضر می‌شدند، توجه عمومی و حساسیت رسانه‌ها را در طول سه ماه محاکمه گوزمان برانگیخت.
او به شلوارهای سیاه و سفید تنگی علاقه دارد که فرم و انحنای بدنش را بهتر نشان می‌دهند، به علاوه کت یا ژاکت‌های اسپرت و کفش‌های پاشنه بلند.
در عوض، گوزمان ۶۱-ساله پیراهن‌های رنگی، کلاه‌های بیسبال و کفش‌های ورزشی را ترجیح می‌دهد. سال ۲۰۱۶، ال چاپو در مخفیگاهش با شان پن دیدار کرد. پیراهنی که او در ملاقات با این بازیگر آمریکایی به تن داشت و در عکسی منتشر شد، یکی از پرفروش‌ترین محصولات تولیدکنندگان پوشاک باراباس شد. و همچنان با عنوان “پیراهن ال چاپو” در وبسایت شرکت ثبت شده است.

 


خانمی که ادعا می‌کند دختر گوزمان است، الهندرینا گیزل گوزمان، برند شخصی پوشاک، جواهرات و لیکور خود را در ماه ژانویه تحت عنوان ” ال چاپو ۷۰۱″ راه‌اندازی کرد، این عدد به جایگاه این تبهکار میان پولدارترین افراد جهان در فهرست ۲۰۰۹ مجله فوربس اشاره می‌کند.
این خبر دو ماه پس از راه‌اندازی خط تولید پوشاک الهندرینا گیزل گوزمان، یکی از ده فرزند گوزمان، در ماه فوریه منتشر شد. به گفته دیلی میل، دختر ال چاپو همچنین به دنبال کسب علامت تجاری ‘ال چاپو’ و ‘ال چاپو گوزمان’ است.
تی‌شرت‌ها، شلوارهای جین، پیراهن‌ها، سمبرروها (کلاه‌های لبه‌پهن و آفتاب‌گیر مکزیکی)، کفش‌ها، لوازم تزئینی و لیکور با برند ال چاپو ۷۰۱، آنلاین به فروش می‌رسند. سایتی اوایل ماه با این توصیف از ال چاپو به عنوان “پرتقال‌فروش نجیب و محترم با اهداف بسیار و آرزوهای بزرگ” شروع به کار می‌کند.
ماه فوریه، ال چاپو به توطئه در قتل، قاچاق مواد مخدر، پولشویی و مالکیت سلاح گرم محکوم شد. او در انتظار مجازات است و احتمالا باقی عمرش را در زندان سپری می‌کند.
وکلای مدافع با استناد به عدم پیگیری مناسب و دقیق پوشش رسانه‌ای و اخبار توییتر از سوی هیئت منصفه، درخواست محاکمه مجدد کرده‌اند. وکلا گفتند سو رفتار هیئت منصفه گوزمان را از حق محاکمه عادلانه محروم کرده است.

 

منبع

مترجم زهرا مدرس

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *