skip to Main Content
آلیا بات برای بازی در فیلم زندگی‌نامه اشو انتخاب شدزمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه

آلیا بات برای بازی در فیلم زندگی‌نامه اشو انتخاب شدزمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه


آلیا بات که هم‌اکنون در انتظار اکران فیلم Kalank به سر می‌یرد، توسط شاکون باترا برای یک فیلم بیوگرافی براساس زندگی اشو، فیلسوف هندی انتخاب شده است. پیش از این، شایعاتی در مورد تعلیق این پروژه پس از آغاز کار پریانکا چوپرا در یک پروژه‌ی مشابه هالیوودی وجود داشت. ماجرای اشو و فرقه جنجالی او را در اپیزودهای ۴۱ تا ۴۵ چنل بی شنیده‌ایم.

بنا به گفته‌ی این بازیگر، فیلم‌نامه همچنان در مراحل ابتدایی است. “شاکون ایده رو مطرح کرد. ازش خوشم اومد و قبول کردم اما پروژه در مراحل اولیه است و هنوز تایید نشده. هر وقت که او آماده باشه، من مشتاق مشارکت در این پروژه هستم. اما در حال حاضر، کارهای زیادی در دست دارم،”.
آلیا بات قبلا در فیلم Kapoor and Sons با شاکون باترا کار کرده بود. باترا، دانش آموخته موسسه Dharma، همچنین کارگردان فیلم Ek Main Aur Ekk Tu با بازی کارینا کاپور و عمران خان است. هر دو فیلم هم به لحاظ فروش گیشه و هم تحسین منتقدین موفق بوده‌اند.
ماه ژانویه، این خبر با حضور پریانکا چوپرا در یک پروژه هالیوود در نقش ما آناند شیلا به کارگردانی بری لوینسون، برنده اسکار، هم زمان شد. چوپرا این خبر را در برنامه تلویزیونی الن تایید کرد.
او گفت “با بری لوینسون شخصیت رو پرورش دادیم. او یک کارگردان با ویژگی‌های آمریکایی است. ما شخصیت رو (از دیدگاه) شیلا به عنوان عضوی از گورو که در اصل هندی بود، طراحی کردیم. او دست راست اشو و زن بدجنسی بود. و  تمام این فرقه را در آمریکا تشکیل داد.”
شیلا پس از برکناری توسط اشو، زندگی بحث برانگیزی در پیش گرفت. اتهاماتی مانند حریق عمدی، استراق سمع، اقدام به قتل و مسمومیت عده‌ی بسیاری علیه او مطرح شد. او پس از محکومیت به چند مورد اقدام به قتل، الان در سوییس زندگی می‌کند.

 

منبع

مترجم زهرا مدرس

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *