skip to Main Content
واکنش جیپسی رز بلنچارد به نامزدی جویی کینگ برای دریافت جایزه امیزمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه

واکنش جیپسی رز بلنچارد به نامزدی جویی کینگ برای دریافت جایزه امیزمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه

جویی کینگ، بازیگر نقش جیپسی رز در سریال The Act، با شنیدن خبر نامزدی برای دریافت اولین جایزه امی خود بسیار هیجان‌زده شده است. سریال The Act به زندگی و رابطه جیپسی رز و مادرش دی دی بلنچارد، کسی که گفته می‌شد به سندروم مونشهاوزن با وکالت مبتلا بوده، می‌پردازد. داستان دی دی بلنچارد و رفتار آزاردهنده‌ش با دخترش جیپسی را در اپیزود ۱۷ چنل‌بی شنیده‌ایم.
همان‌طور که جویی کینگ برای کاندید شدن خود هیجان‌زده است، جیپسی چندان از این موضوع خوشحال نیست. فنسی ماسلی، سخنگوی خانواده بلنچارد گفته اگرچه به نظر جیپسی، کینگ به خوبی از عهده‌ی این نقش، به خصوص در طرز رفتار و نگاه او بر آمده، اما او احساس می‌کند تصویری که سریال شبکه Hulu از زندگی او نشان می‌دهد، تا حد زیادی درست نیست. بنابراین جیپسی هیچ علاقه‌ای به دیدن بازیگر جوانی که در نقش او بازی کرده، ندارد.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Joey King (@joeyking) on

ماسلی می‌گوید ملاقات با جویی کینگ برای جیپسی هیچ دستاوردی ندارد، جز آنکه می‌تواند به‌عنوان تایید «روایت سریال» از طرف جیپسی، قلمداد شود. «جیپسی حس کرد این سریال در نمایش بسیاری از ابعاد زندگی او اغراق کرده، به خصوص در صحنه‌های سکس تصویر درستی از زندگی و روابط جنسی او نشان نمی‌دهد.» به نظر جیپسی، سریال از او یک نیمفومانیاک (زنی با علاقه‌ی مفرط به روابط جنسی) ساخته است. از سوی دیگر او با تکرار صحنه‌ی به تخت بسته شدن توسط مادرش در سریال مشکل دارد، چرا که در واقعیت فقط یک بار این اتفاق افتاده است.
جیپسی رز بلنچارد به ده سال حبس برای قتل درجه دو محکوم شده است. در حالی که نیکولاس گودجان، با اعتراف به قتل دی دی، حکم حبس ابد دریافت کرده است. بلنچارد به رابطه‌‌اش با گودجان پایان داده و در حال حاضر با مردی به نام کن رابطه دارد. این دو، زمانی که کن برای نوشتن زندگی جیپسی به زندان می‌رفت یکدیگر ملاقات کردند و تقریبا دو سال است همدیگر را می‌شناسند.
اگر چه چیپسی رز عجله‌ای برای دیدار کینگ و تبریک به او ندارد، این بازیگر جوان برای اجرای تمام و کمال این نقش به خود افتخار می‌کند. او در اینستاگرامش نوشت «نقش من در سریال The Act چالش برانگیزترین و پرکارترین نقشی بود که تا الان داشتم، نامزد شدن برای جایزه امی در این بخش در کنار نامزدهای فوق‌العاده‌ای هم‌چون پاتریشیا، احساس غیر قابل وصفیه. نتونستم جلوی گریه‌ام رو بگیرم.»

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Joey King (@joeyking) on


جیپسی بلنچارد شاید طرفدار سریال The Act نباشد، اما واضح است که هیئت داوران امی آن را تحسین می‌کنند. نه تنها کینگ، بلکه پاتریشیا آرکت هم برای نقش دی دی بلنچارد، نامزد دریافت جایزه‌ی امی شده است.

منبع

مترجم زهرا مدرس

یک نظر
  1. علتش معلومه چون شخصیت منفى سریال فقط مادر جیپسى نبود بلکه خود جیپسى هم بود که کارهاى وحشتناکى کرد با تحریک اون پسر باعث قتل مادرش شد و تمام تقصیر رو تو دادگاه گردن پسره انداخت
    اتفاقا نقطه قوت فیلم قسمت هاى بعد از قتل مادر جیپسى بود که نشون میداد اون چطور با وجود قربانى بودن خودش به انسانى سو استفاده گر و دروغگو تبدیل شده و بازم دزدى میکرد و از احساسات مردم سواستفاده میکرد و حتى به پسرى که قاتل مادرش بود هم رحم نکرد و همه چیو گردنش انداخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *