skip to Main Content
پلیس ایتالیا از اولتراهای یوونتوس، سلاح جنگی و موشک زمین به هوا کشف کردزمان تقریبی مطالعه: ۱ دقیقه

پلیس ایتالیا از اولتراهای یوونتوس، سلاح جنگی و موشک زمین به هوا کشف کردزمان تقریبی مطالعه: ۱ دقیقه

طرفداران فوتبال در ایتالیا به افراط در این طرفداری مشهورند. به‌دلیل حضور گروه‌های اولترا که باعث بروز آشوب‌های متعددی در هفته‌های متمادی شده بودند، تحقیقات موشکافانه‌ی پلیس در این زمینه آغاز شد. یکی از این تحقیقات در مورد اولتراهای یوونتوس، باعث شد که پلیس به تسلیحات نظامی سطح بالایی دست پیدا کند.
در تحقیقات پلیس بخش تورین ایتالیا که در ۱۵ جولای اعلام شد، از اولتراهای یوونتوس، تسلیحات و مهمات سطح بالا و نشانه‌های فاشیستی، کشف کرد که منجر به دستگیری سه نفر شد.
یک انبار مهمات کامل شامل سلاح‌های جنگی، گلوله ضد زره، موشک‌انداز، و یک موشک زمین به هوا، در اموال آنها کشف شد.

پلیس ایتالیا به مکان‌های متفاوتی که مرتبط به اولتراهای یوونتوس بوده‌اند یورش برده است. در کنار چاقو، قمه و سلاح جنگی، یک موشک‌انداز و موشک زمین به هوا که از قطر خریداری شده‌است هم وجود دارد.

رییس پلیس قسمت دیگوس پلیس تورین، کارلو آمبرا می‌گوید: “ارتباط بین گروه‌های اولترای باشگاه یوونتوس و بخش «دروگی جوینیتزا» با گروه‌های نئوفاشیستی و نئو نازی مشخص شده است.
هچنین ارتباطاتی بین گروه‌های طرفداری سنتی باشگاه یوونتوس و جنگ‌طلبان راست‌گرای افراطی کشف شده‌است.”
تحقیقات زمانی آغاز شد که یک پرچم نئوفاشیست متعلق به گروه اولترا‌‌های یوونتوس، «دروگی»، در مرکز لگیو سوبالپینای تورین پیدا شد. با همراهی مسئولین مختلف و با یورش‌های از این دست، این موضوع در تمامی ایتالیا دنبال شده‌است.

مترجم: علی شکری
منبع

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *