skip to Main Content
طالع­‌بین مکزیکی ادعا می‌کند که ال چاپو در زندان و براثر حمله قلبی درخواهد گذشتزمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه

طالع­‌بین مکزیکی ادعا می‌کند که ال چاپو در زندان و براثر حمله قلبی درخواهد گذشتزمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه

مونی غیب‌گو با خیره‌شدن به گوی بلورین خود، ادعا می‌کند که سلطان مواد مخدر امسال خواهد مرد.

نوشته آنا ساوا

 

طالع‌بین پرآوازه­‌ای ادعا کرده است که سلطان بدنام مواد مخدر، ال چاپو، در زندان و براثر حمله‌ی قلبی درخواهد گذشت.

“مونی ویدنته غیب‌گو” که قبلن هم درباره‌ی زندگی خانواده‌ی سلطنتی و فوتبالیست‌های مشهور پیش‌گویی‌هایی کرده بود، ادعا کرده است که می‌داند آینده برای رهبر بدنام دسته‌ی خلاف‌کاران، آبستن چه حوادثی است.
بر اساس گزارش‌های رسانه‌های محلی، مونی غیب‌گو که در مونتری (پایتخت ایالت نیوولیون واقع در شمال شرقی مکزیک) زندگی می‌کند، گفته است که چاپو مدت زیادی در این جهان نخواهد ماند.
او گفته است ال چاپو، که به حبس ابد در یکی از زندان‌های دارای تدابیر شدید امنیتی آمریکا محکوم‌شده است، به‌زودی دچار افسردگی خواهد شد و همین امسال هم به حمله‌ قلبی دچار می‌شود.
او می‌گوید: “در زندگی هیچ‌چیز تصادفی نیست و برای هر اتفاقی دلیلی وجود دارد. احتمالن ال چاپو امسال براثر حمله قلبی خواهد مرد.”
وکیل سلطان مواد مخدر، ماریل کولون، تازگی به رسانه‌ها گفته است که ال چاپو در وضعیت جسمی بدی به سر می‌برد و کم‌کم در حال از دست دادن بینایی‌اش است.
او افزود به دلیل نبودن اشخاص اسپانیایی‌زبان در زندان آمریکا و درجایی که ال چاپو در آن زندگی می‌کند، او هرروز منزوی‌تر می‌شود.

همانطور که در اپیزود دوم چنل بی شنیدید، رهبر ۶۲ ساله دسته­ خلاف‌کاران، پیش از مسترد شدن به ایالات‌متحده آمریکا، دو بار از زندان‌های مکزیک گریخته بود.
این واسطه‌ی ارواح، پیش‌تر پیش‌بینی‌های درستی داشته است و مرگ ستاره پیشین فوتبال آرسنال، خوزه آنتونیو ریس را پیش‌بینی کرده بود. او هفته‌ها پیش از حادثه اتومبیل این بازیکن گفته بود که براثر حادثه تصادف، سرنوشت غم‌انگیزی برای فوتبالیست مشهور اروپایی رقم خواهد خورد.
اما پیش‌بینی‌های این غیب‌گوی مشهور همیشه هم درست از آب درنیامده‌اند.
ادعایش مبنی بر اینکه نیمار، بازیکن برزیلی فوتبال به اتهام تجاوز راهی زندان خواهد شد، سر خط خبرها شده بود. او گفته بود که این ستاره­‌ بارسلونا به طلسم جادوی سیاه گرفتارشده است.
او همچنین در ماه ژانویه ۲۰۱۸ گفته بود که ملکه در آن سال سلطنت را واگذار خواهد کرد و مادربزرگ دو نوه دوقلو خواهد شد، اما این پیشگویی‌ها درست نبودند.
در عین حال پیش‌گویی او مبنی بر اینکه مگان مرکل، دوشس ساسکس بلافاصله پس از ازدواج با شاهزاده هری باردار خواهد شد، درست از آب درآمد.

 

مترجم: عشتار حکمت

منبع

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *