Skip to main content

همه اهالی حقوق و قضاوت در آمریکا، پروفسور آلن درشویتز رو می‌شناسن. درشویتز یکی از وکلای بلندپایه آمریکاست  که در طول دهه‌های گذشته، کار وکالت بخشی از مهم‌ترین پرونده‌های جنایی، سیاسی و اجتماعی ایالات متحده رو به عهده داشته؛ از مشاوره حقوقی به  وکلای پرونده  مشهور او.جی. سیمپسون  تا وکالت مایک تایسون و حتی دعواهای حقوقی بین اسرائیل و فلسطین. درشوویتز ۷۷ ساله در سن ۲۸ سالگی به عنوان جوان‌ترین استاد تمام حقوق تاریخ آمریکا شناخته می‌شه و گفته می‌شه روسای جمهور آمریکا بارها از  کمک‌های حقوقیش استفاده کردن.

خبر مهمی که این روزها منتشر شده، اینه که این وکیل قراره به وکیل پرونده ریک ورشی کمک کنه. ما تو قسمت نهم پادکست کانال بی با پرونده باورنکردنی ریچارد ورشی آشنا می‌شیم. ریچارد ورشی یا وایت‌بوی‌ریک نزدیک به سی ساله که تو زندانه و هنوز هیچ خبری از آزادیش نیست. حالا درشویتز تو یه مصاحبه گفته که به نظرش آزاد نشدن وایت‌بوی‌ریک کاملا سیاسیه و از لحاظ قانونی و حقوقی هیچ توجیهی نداره. اون گفته که هیچ نشانه‌ای تو این پرونده وجود نداره که ورشی چرا باید این همه سال تو زندان بمونه و هیچ‌وقت درخواست فرجام‌خواهیش قبول نشه.

درشوویتز البته مشکل رو این دونسته که کار از دست حکومت لیبرال و اوباما خارجه و مسئولای ایالتی باید درباره این پرونده تصمیم بگیرن. اون معتقده که ورشی باید علیه حکومت آمریکا شکایت کنه و البته می‌گه که با آزادی ورشی، خیلی‌ها ممکنه به دردسر بیفتن.

درشویتز در نهایت گفته که به وکیل ورشی یعنی رالف موسیلی کمک می‌کنه که این پرونده رو با موفقیت تموم کنه. موسیلی به صورت رایگان، پیگیر پرونده است.

باید دید کاری از دست این وکیل برجسته آمریکایی برمیاد یا سرنوشت ریچارد ورشی کماکان با زندان گره خورده.

اصل این خبر رو مى‌تونین اینجا بخونین

اگه اپیزود نهم پادکست کانال بی رو نشنیدید و براتون عجیبه که چرا یه پرونده مواد مخدر باید اینقدر پیچیده باشه، همین الان می‌تونین قسمت نهم پادکست کانال بی رو از ناملیک بشنوین

این شما و این هم اپیزود نهم پادکست کانال بی: پرونده‌ی عجیب وایت بوی ریک؛ چرا ریچارد ورش بعد از نزدیک سی سال هنوز زندانی است؟
[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/250664240″ params=”auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false&visual=true” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]

دیدگاهتان را بنویسید