Skip to main content

دانکن آر. مک‌الروی، ۱۹-ساله و اهل اوهایو، متهم شده که در مرگ ایس استنجر، نوجوان ۱۷-ساله، نقش داشته است. بدن بی‌جان ایس، ۱۲ جولای در برکسویل پیدا شد.
دادستان‌ها ادعا می‌کنند، دو ماه پیش مک‌الروی پس از خرید اسلحه و فشنگ، استنجر را به پارک جنگلی برکسویل برده و به او کمک کرده با شلیک گلوله به سرش خودکشی کند.
او که مدعی بی‌گناهی است، با یک وثیقه ۵۰ هزار دلاری آزاد شد.
قاضی او را از تلفن همراه، رایانه و شبکه‌های اجتماعی منع کرده است. به‌علاوه، او باید به ردیاب متصل و در محل زندگی خود تحت نظارت باشد، در واقع در حبس خانگی به سر می‌برد.
رور حادثه، مقامات با تماس مک‌الروی با ۹۱۱ از مرگ ایس خبردار شدند. و زمانی که به محل رسیدند، او را کنار جسد دوست نوجوانش یافتند.
مک‌الروی ابتدا به پلیس گفت، استنجر تفنگ او را که روز پیش خریده از ماشینش دزدیده بود. اما بعد داستانش را عوض کرد و گفت تفنگ را خریده و در اختیار استنجر گذاشته است.

به گفته دادستان، این دو تنها دو هفته پیش از مرگ استنجر با هم آشنا شده بودند. ظاهرا او پیش از این نیز در ۸ جولای به استنجر کمک کرده خودش را بکشد، اما موفق نشده است.
مک‌الروی به قتل، همکاری در خودکشی، تجهیز فرد نابالغ به اسلحه، انتشار محتوای مستهجن و تحربف حقیقت متهم شده است. او هفته آینده برای دادرسی مقدماتی در دادگاه حاضر می‌شود.
این پرونده مشابه ماجرای میشل کارتر است. دختری که پس از تشویق دوست پسرش به خودکشی، سال ۲۰۱۷ به قتل غیرعمد محکوم شد. قاضی متوجه شد، کارتر مسبب مرگ کانرد روی در سال ۲۰۱۴ است. در حالی که کانرد به او گفته بود ترسیده، میشل به او جواب داده به وانتش که از گاز سمی پر شده برگردد. داستان میشل را در اپیزود ۳۳ چنل‌بی شنیده‌ایم.

 

منبع
مترجم زهرا مدرس

دیدگاهتان را بنویسید