Skip to main content
ترجمه و تخلیص: مَدی عقیلی
منبع: بیزینس اینسایدر

 

“اما کورونل” همسر سلطان سابق مواد مخدر “ال چاپو” اواخر ماه نوامبر (اواسط ماه آذر) در شوی تلویزیونی به نام “کارتل کرو” یا “اعضای کارتل” ظاهر خواهد شد. 

20877182 0 Image A 24 1573501292864

اما کورونل و مایکل بلنکو (گوشه سمت چپ تصویر) منبع دیلی میلشبکه‌ی VH1 در کلیپ تبلیغاتی برنامه گفته است که همسر “ال‌ چاپو” در فصل جدید این برنامه خواهد بود اما اشاره‌ نکرده که او عضو ثابت مجموعه خواهد بود یا نقشی فرعی خواهد داشت.
روز دوشنبه مدیران شبکه VH1 به دیلی میل اعلام کردند که “اما کورونل” در واقع به فصل دوم این برنامه پیوسته که از هجدهم نوامبر آغاز شده است.
شوی تلویزیونی “کارتل کرو” یا “اعضای کارتل” به بررسی زندگی شخصی افرادی که با اعضای کارتل‌ها پیوندهای فامیلی و خونی دارند می‌پردازد.
از آن‌چه که از این شوی تلویزیونی برمی‌آید این افراد زندگی خود را در مسیری قانونی دنبال می‌کنند و تلاش می‌کنند تا نام خود را از دنیای مواد مخدر بیرون و دور نگه دارند.
“اما کورونل” که ملکه‌ی زیبایی نوجوان بوده در سال ۲۰۰۷ و در روز تولد هجده سالگیش با سلطان مشهور دنیای مواد مخدر “خواکین گوزمان” معروف به ال‌ چاپو  ازدواج کرد.

“ال‌ چاپو” رییس سابق کارتل سینالوآ در مکزیک، به جرم قاچاق مواد مخدر، توطئه و استفاده از سلاح‌های گرم توسط دادگاهی در بروکلین آمریکا محکوم شد.

همه‌ی چیزهایی که می‌خواهید راجع به ال‌چاپو بدانید را از این‌جا بخوانید. همچنین شرح روند دادرسی و دادگاه‌های او را می‌توانید از این‌جا و این‌جا مطالعه کنید.

“اما کورونل” در تمام طول دادگاه‌ها پشت ال‌ چاپو ایستاد و حتا مصاحبه‌ای با شبکه‌ی “تلماندو” در مورد ال‌ چاپو داشت و او را فردی عادی و معمولی نامید.

5c113395a905480314596915

اما کورونل در حال مصاحبه با شبکه‌ی تلماندو منبع insider

او به این شبکه‌ی اسپانیایی زبان گفت که هرگز ندیده که همسرش عملی غیرقانونی انجام دهد.

داستان ال چاپو، سلطان بدنام موادمخدر را در اپیزود دوم چنل‌بی تعریف کردیم.

 

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید