skip to Main Content
آمازون سریال مسترمایند را می‌سازدزمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه

آمازون سریال مسترمایند را می‌سازدزمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه

دنیز پِتِسکی   |   منبع: ددلاین

 

“مسترمایند (Mastermind) به‌صورت یک درام جنایی به تهیه‌کنندگی نوآح هالی (Noah Hawley)، برادران روسو (Russo Brothers) و اسکای باند (Skybound) و توسط آمازون ساخته خواهد شد.

اختصاصی ددلاین: استودیوهای آمازون در حال ساخت یک سریال درام جنایی به نام مسترمایند است، این سریال بر اساس کتاب ستودنی مسترمایند اثر اِوان رتلیف است. مسترمایند را در اپیزود ۱۲ چنل بی، به‌صورت سریالی شنیدید. اگر نشنیدید قبل از ادامه‌دادن این مطلب از اینجا بشنوید.

درست مثل کتاب مسترمایند، محور اصلی داستان این سریال، در رابطه با مواد مخدر، جنایت، قتل و خیانت خواهد بود که به تهیه‌کنندگی AGBO و برادران روسو، نوآح هالی و اسکای باند اینترتینمنت ساخته خواهدشد. نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی این مجموعه، کریستی ویلسون کرینس (Krysty Wilson Cairns) خواهد بود.

سریال مسترمایند با اقتباس از داستان زندگی واقعی پاول لرو است، پاول برنامه‌نویسی بود که یک امپراطوری جهانی و جنایی را ایجاد کرده بود، حجمی از جرم و جنایت که مقامات قبلا هیچ‌گاه با آن مواجه نشده بودند. این سریال داستان ستوان‌های لرو است و رقابت‌ آنها برای به دست آوردن قدرت و جلب نظر پاول لرو، را به تصویر می‌کشد.

فیلمنامه‌ی این سریال بر اساس گزارش‌های اوان رتلیف و در واقع هفت مجموعه مقاله‌ی او است که بعدها تبدیل به کتاب شدند. کتاب مسترمایند در اوایل سال ۲۰۱۹ به چاپ رسید.

امسال ویلسون کرینس نویسنده‌ی مشترک فیلم سینمایی ۱۹۱۷ به کارگردانی سم مندز است. فیلم سینمایی ۱۹۱۷ که به زودی اکران می‌شود یک فیلم جنگی‌ست و گفته می‌شود فیلم تحسین‌برانگیزی خواهد بود

ویلسون کرینس در سریال بریتانیایی “پیامبر” نیز با مندز همکاری داشته است.

اوان رتلیف یکی از روزنامه‌نگاران مطرح و برنده‌ی جوایز متعددی است که برای مجلاتی از جمله ویرد و نیویورکر کار انجام داده است. وی همچنین موسس آتاویست و مجله‌ی آتاویست در سال ۲۰۱۸ بوده است. وی میزبان پادکست‌های لانگفرم و ویراستار داستان‌های مجله‌ی پاپ آپ نیز بوده است.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *