skip to Main Content
شخصیت‌های اپیزود ۵۳؛ دار و دسته نخبگان عضلانیزمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه

شخصیت‌های اپیزود ۵۳؛ دار و دسته نخبگان عضلانیزمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه

زهرا مدرس

 

ماجرای اپیزود ۵۳ چنل بی مربوط می‌شه به اعضای یک باشگاه بدن سازی به نام سان جیم در سال ۱۹۹۴ و دوره رونق باشگاه. سان جیم رو یک حسابدار اهل میامی راه انداخته بود ولی برو بیای باشگاه مدیون مدیر باجذبه‌ش بود.  در سان‌جیم به عضله‌ای‌ها خوش‌آمد می‌گفتن، به اون‌هایی که به فکر تناسب و زیبایی اندام‌شون بودن اما لزوما جای آدمای سر به راه و درستی نبود.
این پست اعضای سان جیم و افرادی رو معرفی می‌کنه که سر راه این آدم‌ها قرار گرفتن.

 

John Mese، نخبگان عضلانی
جان مسه (John Mese): صاحب باشگاه سان جیم- دارای تحصیلات حسابداری و ساکن میامی که در کنار تدریس و اداره یک شرکت حسابداری، باشگاه را در سال ۱۹۸۷ تاسیس کرد و به مربیگری پرداخت.

 

Daniel Lugo، نخبگان عضلانی
دنیل لوگو (Daniel Lugo): مدیر داخلی و ۳۰ ساله باشگاه سان جیم- با سابقه ۱۵ ماه حبس به جرم کلاهبرداری و آزادی ۳ ساله به قید التزام، سال ۱۹۹۰ همراه همسرش، لیلیان که بعدها از او جدا شد، و چهار فرزندخوانده‌ش به فلوریدا آمد. با ایده‌های مختلفی برای رونق باشگاه وارد و پس از مدتی همه کاره سان جیم شد.

 

Noel Doorbal
آدرین دوربال (Adrian Doorbal): ۲۲ ساله و مهاجر- با لوگو از طریق دختر عموش آشنا شد و با شروع کار در سان جیم در کلاهبرداری‌های لوگو مشارکت کرد و پول قابل توجه‌ای به دست می‌آورد.

 

Carl Weekes، نخبگان عضلانی
کارل ویکس (Carl Weekes): پس از سکته‌ای که در سی سالگی به خاطر اعتیاد به الکل و مصرف مواد مخدر از سر گذروند، تصمیم به ترک اعتیاد گرفت و مسیحی شد. به دلیل مشکلات مالی به میامی نقل مکان می‌کند و به خاطر آشنایی با استیونسون، از کارکنان سان جیم، کم کم در باشگاه مشغول کار می‌شود.

 

Jorge Delgado
خورخه دلگادو (Jorge Delgado): اهل کوبا بود و کارش رو با پادویی برای شیلر شروع کرد؛ معتمد شیلر شد و جزیی‌ترین اطلاعات زندگی شخصی و کاری او را در اختیار داشت. در سان جیم ورزش می‌کرد که با لوگو آشنا و رفیق شد و سر همین رفاقت رابطه‌ش با شیلر شکرآب شد.

 

Marc Schiller
مارک شیلر (Marc Schiller): متولد بوئنس آیرس بود اما در نیویورک بزرگ شد. با تحصیلات حسابداری در یک شرکت نفتی آمریکایی در کلمبیا کار گرفت و پس از مدتی به میامی منتقل شد. پس از حسابداری وارد صنایع غذایی شد و شعبه یک رستوران را دست گرفت.

 

Ed Du Bois
آقای اد دوبوآ (Ed Du Bois): ۵۱ ساله و کارآگاه خصوصی و مشاور امنیتی در میامی- به عنوان مثال امنیت مقامات و سیاستمدارها و سلبریتی‌ها را در مراسم مختلف تامین می‌کرد. به علاوه، قدیمی‌ترین آژانس کارآگاهی رو در فلوریدا داشت که به نوعی کسب و کار خانوادگی‌ش بود.

 

Frank Griga، نخیگان عضلانی
فرانک گریگا (Frank Griga): متولد آلمان بود و در آمریکا بزرگ شد. از کار در کارواش و مکانیکی به فروشندگی ماشین‌های گران‌قیمت رسید؛ بعد هم چندین کسب و کار تلفنی مثل دریافت اطلاعات ماشین‌های دست دوم، اطلاعات آب و هوا و خدمات جنسی راه انداخت که از بیزینس سوم پول خوبی به دست آورد. بعد از جدایی از بئاتریس با دختری به اسم کریستینا آشنا شد./ کریستینا (Krisztina): دوست بئاتریس و اهل مجارستان- بدون پول و بلد بودن انگلیسی مثل بقیه کارش رو در کلاب شروع کرد.

 

بئاتریس وایلند (Beatriz Weiland): رقاص زیبای مجار و دوست‌دختر دوربال

سابینا پترسکو (Sabina Petrescu): رقاص رومانیایی و برنده مسابقات میس رومینیا – بعد از بوداپست و مسکو به هاوانا و مکزیک رفت و در آخر با آرزوی ورود به صنعت فیلم، غیرقانونی وارد آمریکا شد. و در زمان داستان هم دوست دختر لوگو بود.

 

6 نظر
    1. من تو منابع انگلیسی پیگیرشون شدم. به خاطر تغییر قانون اعدام تو ایالتشون، به حبس ابد محکوم شدند. چندین بار اعتراض کردند که همگی رد شده.

  1. خسته نباشید خیلییییی عالی بود مثل همیشه
    من یکساله با چنل بی آشنا شدم و تقریبا همه اپیزودها رو گوش دادم
    فوق العاده اید، پاینده باشین 🌱🌱🌱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *