Skip to main content
زهرا مدرس
اپیزود ۲۳ تا ۲۶ چنل‌بی یک روایت سریالی از ماجرای پسر جوانی است که بر اساس آرمان‌ها و عقایدش یکی از بزرگ‌ترین وبسایت‌های خرید و فروش مواد مخدر را راه اندازی می‌کند…
سیلک رود، راس اولبریکت

راس اولبریکت (Ross Ulbricht)

جوان باهوش و تحصیل کرده که در آستین تگزاس بزرگ شد و در دانشگاه با مکتب لیبرتارینیسم آشنا شد.
راس بعد از چند تجربه ناموفق در کسب و کار، تصمیم گرفت بر مبنای عقاید لیبرتارین وبسایتی طراحی کنه برای خرید و فروش مواد مخدر. با استقبال هر چه بیشتر از سیلک رود، تلاش دولت آمریکا و پلیس برای پیدا کردن موسس آن جدی‌تر شد.
سیلک رود، راس اولبریکت

جولیا وی (Julia Vie)

دوست دختر راس که در دانشگاه با هم آشنا شدند. او هم‌زمان با طراحی و شکل‌گیری سیلک رود در کنار راس به عکاسی مدلینگ مشغول بود، اما تحت فشار و استرس فعالیت‌های سایت از یکدیگر جدا شدند.
سیلک رود ،Carl Force

کارل فورس (Carl Force)

مامور اداره مبارزه با مواد مخدر که برای تغییر وضعیت و ارتقا در حرفه خود به دنبال پرونده بزرگی بود و در بین گزینه‌های موجود با سیلک رود آشنا شد. فورس مهارت چندانی در کار با کامپیوتر نداشت و در مورد دارک‌وب و بیت‌کوین اطلاعاتی چیزی نمی‌دونست، اما تصمیم گرفت پرونده رو قبول کنه و شروع کرد به یادگیری.

سیلک رود، راس اولبریکت

راجر کلارک (Roger Thomas Clark)/ ورایتی جونز (Variety Jones)

یکی از فروشنده‌های متبحر و باهوش سیلک رود که توجه راس رو به مساله‌ی امنیت سایت جلب کرد. او به عنوان دوست و مشاور، به راس در مدیریت سیلک رود کمک می‌کرد. به علاوه، به راس اولبریکت پیشنهاد داد با انتخاب اسم Dread Pirot ًRoberts هویت تازه‌ای برای خودش بسازه.

سیلک رود، راس اولبریکت

کریس تاربل (Chris Tarbell)

کارمند بخش جرائم سایبری FBI در نیویورک. او هم مثل فورس با انگیزه تغییر و پیشرفت جذب پرونده سیلک رود شد، با این تفاوت که تجربه‌ بیشتری در این زمینه داشت و در چندین پرونده موفق و بزرگ فعالیت کرده بود.
جرد دریگیاین (Jared Der-Yeghiayan)

جرد دریگیاین (Jared Der-Yeghiayan)

مامور هوملند سکیوریتی و‌ کارمند اداره گمرک فرودگاه شیکاگو؛ اولین ماموری بود که پرونده سیلک رود رو به دست گرفت. جرد با ساعت‌ها کار به عنوان عامل نفوذی در به نتیجه رسیدن تحقیقات پلیس نقش بسیار موثری داشت.
سیلک رود

گری آلفورد (Gary Alford)

مامور IRS نیویورک و کسی که آدرس ایمیل راس رو از یک فروم بیت‌کوین پیدا کرد و همین مدرک توانست در پیگرد و احضار او به دادگاه استفاده شود.

سیلک رود

کرتیس گرین (Curtis Green)/ کرانیک پین (Chronic Pain)

کاربر فعال وبسایت، علاقه‌مند به ریزه کاری‌های فنی و مصرف سالم مواد مخدر. گرین به پیشنهاد راس یا همون DPR، مدیریت چند اتاق گفتگو  رو در وبسایت به عهده گرفت.

۱۸ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید