Skip to main content

مَدی عقیلی |  هیمالین تایمز، خبرهاب   |  ۸ فوریه ۲۰۲۰

 

تلاش نیروهای پلیس برای دستگیری “رام بهادر بامجون” معروف به پسر بودا که متهم به آدم ربایی و تجاوز است بی‌نتیجه ماند.

نیروهای پلیس نپال نتوانستند  او را در محل زندگیش در سیندهولی پیدا کنند.
سخنگوی پلیس محلی گفت: “نیروهای پلیس برای دستگیری او به محل زندگی “رام بهادر بامجون” در سیندهولی رفتند. ساختمان اصلی اشرام قفل بود و او را در نزدیکی محل نیز نیافتند.” با این حال پلیس به جستجو در اطراف اشرام و جنگل اطراف ادامه داده است.

پلیس در پی دریافت ابلاغیه و حکم قضایی مبنی بر دستگیری “رام بهادر بامجون” به آن جا رفت. دلیل این ابلاغیه بررسی شکایاتی است که از بهادر بامجون مبنی بر تجاوز به یکی از راهبه‌ها و قتل یکی از مریدانش انجام شده است.
پیش از این و به دنبال شکایات خانواده های مربوطه، پلیس تحقیقات خود را آغاز کرده بود. درحالی‌که پلیس محل اقامت “رام بهادر بامجون” در سیندهیوپال‌چاک را جهت تحقیقات مهر و موم کرده بود آن‌ها جهت یافتن و بازجویی از او به اشرام سیندهولی رفتند.

Rambahadur Bamjan Aashram Sindhuli

بخشی از اشرام سیندهولی که رام بهادر بامجون در آن به ریاضت و مراقبه می‌پردازد. منبع: english.khabarhub.com

اشرام “رام بهادر بامجون” در سیندهولی کامالامای در زمینی شانزده هکتاری قرار گرفته. در حالی که او مالکیت تنها نزدیک به ده هکتار را دارد و باقی زمین، جنگلی متعلق به گروهی محلی است.

Sindhuli Kathmandpost

بخشی اشرام سیندهولی The Kathmandu Post

گفته می‌شود که “رام بهادر بامجون” در خانه‌ای با سبک معماری چینی و احاطه شده با دیوارهای بلند و سیم خاردار زندگی می‌کند.

در اپیزود ۶۱ با عنوان در جستجوی بودا در مورد داستان رام بهادر بامجون که در سال ۲۰۰۵ برای ماه‌ها آب و غذا نخورده و مراقیه کرده بود شنیدید. اخبار مرتبط با او در طی سالیان گذشته را نیز می‌توانید از این‌جا بخوانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید