skip to Main Content
وکلای جان گاتی، رئیس مافیای نیویورک، در استخدام ال‌چاپوزمان تقریبی مطالعه: ۱ دقیقه

وکلای جان گاتی، رئیس مافیای نیویورک، در استخدام ال‌چاپوزمان تقریبی مطالعه: ۱ دقیقه

فرمانروای مکزیکی مواد مخدر، خواکین ال‌چاپو گوزمن، تیم درجه‌یکی از وکیل‌مدافع‌ها برای شرکت در پرونده‌های جنایی علیه ایالات متحده آمریکا استخدام کرده است. در این تیم حقوقی جفری لیچمن و مارک فرنیش که با دفاع موفق‌شان از پسر رئیس مافیای نیویورک، جان گاتی، شناخته می‌شوند، حضور دارند.

ال‌چاپو در قبال اتهام اداره‌ی بزرگترین سازمان قاچاق مواد مخدر در جهان ادعای بی‌گناهی کرده است و اگر گناهکار شناخته شود، محکوم به حبس ابد در زندان ایالات متحده آمریکا خواهد بود. ال‌چاپوی ۶۰ ساله تاکنون دوبار از زندان مکزیک گریخته؛ یک بار از راه سبد لباسشویی و بار دیگر از طریق حفر تونل در سلولش. بعد از آن به ایالات متحده آمریکا تحویل داده شد و هم‌اکنون در زندانی در نیویورک با حداکثر امکانات امنیتی به سر می‌برد.

آقای لیچمن طی ایمیلی موضوع استخدام خود و آقای ویلیام پرپرا، مارک فرنیش و ادواردو بالارزو را تأیید کرده و گفته هنوز نمی‌توان استراتژی دفاع آن‌ها را پیش‌بینی کرد. او بر دفاع جانانه از ال‌چاپو و به چالش کشیدن شرکای جرم او که می‌خواهند از ال چاپو استفاده کنند تا زندان نیافتند، تأکید کرد.

وکلای جدید گزارش کرده‌اند که به دنبال راهی که تضمین می‌کند دادستان‌ها حقوق قانونی آن‌ها را، یعنی سود ۱۴ میلیارد دلاری (۱۱ میلیارد یورویی) از سود تجارت مواد مخدر ال‌چاپو، مصادره نکنند.

ال‌چاپو در ماه آوریل به جرم اداره‌ی کارتل «سیانولا» به دادگاه خواهد رفت.

آقای لیچمن و آقای فرنیش توانسته‌اند با موفقیت از جان گاتی جونیور پسر داپر دان دفاع کنند. طی ۵ سال هیئت‌منصفه‌ی ۴ دادگاه نتوانستند جان گانی را به اتهام قتل و اخاذی محکوم کنند و دادستان‌ها در سال ۲۰۱۰ بی‌خیال پرونده‌های خود علیه او شدند.

مترجم: آمنه

منبع

2 نظر
  1. باسلام و تشکر از پادکست فوق العاده خوبتون وزحمت هاتون من از طریق پادکست جادی و معرفی قسمت سیلک روید با پادکستتون آشنا شدم جادی خیلی پیشنهاد کرد منم کنجکاوشدم بدونم پادکستی که اینقدر جادی معرفیش میکنه و تعریف میکنه چیه این شد که با پادکست هاتون آشنا شدم.در زمینه تبلیغات به نظرم باید بیشتر فعالیت داشته باشید و خودتونو معرفی کنید و اینکه قالب سایت خیلی سنگینه واقعا سایتتون بیشتر متنیه و نباید اینقدر سنگین باشه واقعا قالب و سایت سنگینه حتما پیگیر رفع این مشکل باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *