Skip to main content

پسرخوانده‌ی ال چاپو قبل از این‌که خودش را به پلیس معرفی کند، ثروت بی‌حدواندازه‌ی خودش را در اینستاگرام با پست‌هایی از تفنگ‌های طلا، ببرهای خانگی و دسته‌ی پول‌های نقد به نمایش گذاشت.

داماسو لوپز سرانو، پسر امپراتوری مواد مخدر مکزیک، عکس‌های بی‌شماری هم از اسلحه، ماشین‌ها و بسته‌های مواد مخدر در شبکه‌های اجتماعی پست کرده است. به علاوه تصاویری از حیوانات وحشی که احتمالا به عنوان حیوان خانگی نگه‌داری می‌کرده و پول‌های نقدی که از خرید و فروش مواد مخدر به دست آورده.

سرانو با اسم مستعار «مینی لیک»، سردسته‌ی یک گروه تبه‌کاری به نام لس‌آنترکس است. آن‌ها ادعا داشتند با گروه چاپیتوز (به معنی فرزندان ال چاپو) مبارزه کردن و به گفته گانگستر رقیب، تقریبا پیروز شده بودن. گفته می‌شود سرانو به همین دلیل از شهر مخیکالی در شمال غربی مکزیک به ایالت باخا کالیفرنیا گریخته است.

خبرگزاری محلی گزارش کرده سرانو، مثل لوپز نونز که در ماه مِه خودش را به مقامات مکزیک تحویل داده بود، بیست‌وپنجم ژوئیه داوطلبانه خودش را به اداره‌ی مبارزه با مواد مخدر شهر مخیکالی در مرز کالکزیکوی کالیفرنیا تسلیم کرده است.

لوپز نونز نیز در زمان دستگیری‌اش در حال مبارزه برای به دست‌گرفتن هدایت کارتل سینالوئا علیه پسران رهبر زندانی آن، خوآکین ال چاپو گوزمان، بوده است.

بقیه‌ی عکس‌ها را در وب‌سایت Mirror ببینید.

مترجم: زهرا

منبع

دیدگاهتان را بنویسید