skip to Main Content
صحنه‌های جدیدی به فیلم “وایت‌‌بوی ریک” اضافه خواهد شد.زمان تقریبی مطالعه: ۱ دقیقه

صحنه‌های جدیدی به فیلم “وایت‌‌بوی ریک” اضافه خواهد شد.زمان تقریبی مطالعه: ۱ دقیقه

سال گذشته فیلم “وایت‌‌بوی‌ ریک” با بازی متیو مک‌کانهی٬ بروس درن و پیپر لری برای عده‌ای خاص نمایش داده‌شد و همانطور که در خبرها آمد، قرار است دیرتر از زمان برنامه‌ریزی‌شده، در روز ۱۷ آگوست ۲۰۱۸ اکران عمومی شود.

آنتونی دالساندرو از “ددلاین هالیوود ریپورت“ می‌گوید:

“ددلاین” از طریق منبعی خارج از استودیو شنیده‌است که قرار است صحنه‌های جدیدی به فیلم “وایت‌‌بوی‌ ریک” اضافه شود. شنیده‌ها حاکی از این است که باید منتظر فیلمی بسیار هیجان‌انگیز باشیم.

این فیلم براساس زندگی “ریچارد ورش” ساخته شده. کسی‌که در زمان نوجوانی و در اواخر دهه‌ی ۱۹۸۰ به جرم قاچاق کوکایین در دادگاهی در دیترویت به حبس ابد محکوم شد. او در اوایل سال جاری میلادی امسال عفو شد اما به زندان فلوریدا فرستاده شد تا دوران محکومیت خود را در مورد سرقت ماشین طی‌کند. این محکومیت نتیجه‌ی جرایمی است که در زندان سال ۲۰۰۶ انجام داده‌بود.

فیلم به کارگردانی “یان دیمانج” در دیترویت، کلیولند، لاس وگاس و میامی فیلم‌برداری شده‌است. در نوشتن فیلم‌نامه نام ۵ نویسنده به چشم می‌خورد که معمولن نشانه‌ی چندان دلگرم‌کننده‌ای نیست.

“ورش” که اکنون ۴۸ سال دارد به FBI کمک کرده‌بود تا پلیس‌های فاسد دیترویت و برادر زن شهردار وقت دیترویت (یانگ کلمن) به نام “ویلی ولسان” را دستگیر کنند.

دپارتمان اصلاحات فلوریدا تاریخ آزادی وی را ۲۵ مارچ ۲۰۲۱ اعلام کرده است. بعد از این تاریخ، جمله‌ای با این مضمون نوشته شده‌است: “تاریخ آزادی بسته به  عفو، جریمه و تجدید نظر خواهدبود. ”

 

در اپیزود نهم کانال‌بی داستان ریچارد ورش (وایت بوی ریک) رو تعریف کردیم و این‌جا می‌تونید در مورد او بیش‌تر بخونید.

 

مترجم: مدی

منبع

 
 
 

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *