Skip to main content

.اگر هنوز قسمت دهم کانال بی رو نشنیدین پیشنهاد می کنم این پست رو الان نخونین و بگذارین برای بعد از شنیدن


از الیزابت هیسوم، یکی از دو شخصیت اصلی داستانی که در قسمت دهم کانال بی شنیدیم در طول این سالهای زندانی بودنش نوشته های زیادی منتشر شده. همون طور که اواخر پادکست هم گفتیم مدتی برای یه نشریه ستونی می نوشت درباره زندگی در زندان. از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ این یادداشتها تقریبن ماهی یک بار نوشته و منتشر می شدن و بعد متوقف شدن.

heysum

هیسوم در دادگاه، ماه می سال ۱۹۸۷. عکس از Aubrey Wiley

 

از پنج ماه پیش، یعنی از دسامبر ۲۰۱۵، هیسوم . دوباره شروع کرده نوشتن این بار تو صفحه تامبلر شخصی خودش.

گاهی از زندگی در زندان می نویسه، گاهی شعر و گاهی هم یادداشتهای خبری. لیست کامل نوشته هاش رو می شه اینجا دید، این هم آدرس صفجه تامبلر الیزابت هیسوم.

http://elizabethhaysom.tumblr.com

مقاله ای که برای قسمت دهم کانال بی تعریف کردم قصه‌ی دو تا جوونه که تو دانشگاه با هم دوست می‌شن و بعد از مدتی به اتهام کشتن پدر و مادر دختره محاکمه می شن و هر دو محکوم می‌شن. امروز بعد از سی سال نه تنها این قصه محو نشده و از بین نرفته بلکه کم کم ابعاد جدید پیدا کرده و حتی به دستور جلسه مذاکرات اوباما و مرکل هم راه پیدا کرده.

قسمت دهم پادکست کانال بی رو از ناملیک بشنوین.

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/260026119″ params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید