skip to Main Content
وقتی دو قلوهای کره‌ای بعد از ۲۷ سال یکدیگر را پیدا می‌کنندزمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه

وقتی دو قلوهای کره‌ای بعد از ۲۷ سال یکدیگر را پیدا می‌کنندزمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه

دوقلوهایی که به هر دلیلی از هم جدا شدن و بعد از سال‌ها همدیگه رو پیدا کردن، هر کدوم ماجرای جالبی دارن. یکی از این داستان‌ها که خیلی هم محبوب بوده تو قسمت هشتم پادکست کانال بی روایت شده. اما قصه‌های جالب دیگه‌ای هم وجود داره؛ مثل قصه دختری که تو کره جنوبی، بعد از ۲۷ سال، خواهر دوقلوی همسان خودش رو پیدا می‌کنه.

سامانتا فوترمن یه دختر اهل بوسان کره جنوبیه که تو یکی از روزهای دسامبر ۲۰۱۲ یعنی درست یک ماه بعد از تولد ۲۷ سالگیش، یه چیز عجیب می‌بینه. سامانتا اون روز پای کامپیوتر نشسته بود و داشت یه ویدئوی روی یوتیوب رو نگاه می‌کرد که وسط ویدئو یکدفعه از تعجب خشکش زد و احساس کرد داره خودش رو تو آینده می‌بینه. سامانتا بعد از چند لحظه به خودش اومد و فهمید اون دختری که تو ویدئو دیده چقدر شبیه خودشه. آخر ویدئو که اسم‌ها رو می‌نویسن، می‌فهمه هم‌زادش آنیاس نام داره و بعد از یه کم تحقیق دستگیرش می‌شه که اونم اهل بوسانه و مثل خودش ۲۷ سال پیش به فرزندخوندگی گرفته شده. از اون جالب‌تر اینکه هر دو ۱۹ نوامبر ۱۹۸۷ به دنیا اومدن.

سامانتا تو فیسبوک به آنیاس پیام می‌ده و قضیه پیش می‌ره و بالاخره مشخص می‌شه اون‌ها دوقلوهای یکسانی بودن که موقع تولد از هم جدا می‌شن.

این دو تا خواهر دوقلوی هم‌سان، بعد از دیدن هم، سعی می‌کنن سال‌های از دست رفته رو جبران کنن و کلی باهم آشنا می‌شن. اونا حتی یه کتاب می‌نویسن و یه مستند موفق هم درباره این تجربه‌شون می‌سازن و اسمش رو می‌ذارن Twinsters. این کتاب و فیلم، باعث می‌شه مشهور بشن و کلی آدم دیگه که تجربه مشابه داشتن رو پیدا کنن. در نتیجه احساس می‌کنن که استثنا نبودن و آدم‌های مشابه کم نیستن.

از طرف دیگه، جنا اشکوویتز، بازیگر کره‌ای تبار هالیوودی به عنوان یکی از ستاره‌های سریال Glee بهشون ملحق می‌شه و سه تایی موسسه‌ای راه می‌اندازن که قراره به وسیله اینترنت، کمک کنه دوقلوهایی که از هم جدا شدن، همدیگه رو پیدا کنن.

اصل این خبر رو می تونید اینجا بخونید. این مطلب رو ته چین، نویسنده همکار وبلاگ کانال بی ترجمه کرده.

قسمت هشتم وبلاگ کانال بی، داستان دوقلوهای مخلوطه که تو کلمبیا همدیگه رو پیدا کردن.

قسمت هشتم پادکست کانالی بی رو از ناملیک بشنوید.

 

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/245892112″ params=”auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false&visual=true” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]
0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *