Skip to main content

تیزر اجرای زنده اپیزودهای ۱۹ و ۲۰، ناپلئون هیل، به همراه مصاحبه با مدیرعامل بنیاد ناپلئون هیل و توضیحاتی در مورد راز موفقیت از زبان ایشان

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

تیزر اجرای زنده چنل بی از اپیزودهای ۱۹ و ۲۰، ناپلئون هیل، بهار ۱۳۹۶
کاری از امید صدیق‌فر

 

 

 

Napoleon Hill Foundation documentary

 

 

 

راز؛ بازگویی اسرار از زبان ناپلئون هیل

 

۳ دیدگاه

  • جلالی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من همیشه از سایت شما بازدید می کنم و واقعا عالیه
    دوسدارم هم مطالب و هم نام سایتتون رو به اشتراک بگذارم
    اگر اجازه می دید لطفا به من اطلاع دهید.
    ادرس سایت من : https://teamcheh.net

  • زهرا گفت:

    سلام آقای بندری من چند وقتی هست که پادکست های شما رو دنبال می کنم و بنظرم سوژه هاتون و اینکه به واقعیت راه دارند به اضافه صدای ساده شما واقعا خیلی جذب کننده است و خب دلیل من برای همراهی این پادکست همین صدا بود !
    اینکه خیلی محاوره ای جزئیات داستان های واقعی و بعضا وحشتناکتون رو تعریف می کنید بعلاوه مهم ترین ویژگی راوی بودنتون یعنی در عین حال که روایت می کنید قضاوت نمی کنید !
    ولی در این پادکست اجرای زندتون اینطور نبود ، شاید به عنوان یک نوجوان در مقام قضاوت اجرای این پادکست نباشم ولی به عنوان مخاطب این پادکست انتقاد من از شما اینه که بار ها به سوژتون خندیدید و خیلی واضح ناپلئون هیل رو قضاوت کردید من طرفدار ایشون نیستم و با شنیدن این پادکست باهاشون آشنا شدم اما این اجراتون به قول خود شما کار حرفه ای نبود و همینطور برعکس ادعاتون ( که البته در پادکست های قبل صادق بود ) فقط روایت نبود ‌.

  • حمیدرضاظاهری گفت:

    سلام و خسته نباشید به تمام دوستان چنلB کانال پادکست محبوب و دوست داشتنی.
    چقدر خوب می بود که ویدئوی سوم که ویدئوی مربوط به داستان “راز” ناپلئون هست و دوساعته رو با زیر نویس میگذاشتین تامامیتونستیم ازش استفاده کنیم.
    البته به غیر از ویدئوی “راز” ناپلئون هیل که عرض کردم اکثر ویدئوهایی که تو وب سایت هست که مربوط به اپیزودهایی که تعریف کردین، رو که من بعد از گوش دادن به هر اپیزود توی وب سایت بین مطالب مربوط به اپیزودتون بود رو میدیدم به ندرت با زیر نویس گذاشتین.
    چون من شخصا علاقه خیلی زیادی به گوش دادن پادکست دارم و شبکه و کانال یاتیم محبوبم گروه چنلB هست.
    وعلاقه خیلی زیادی دارم که بعد از گوش دادن هر اپیزود بیام تو وب سایت چنلB و مطالبی که درمورد اون اپیزود منتشر کردین رو بخونم و ببینم.حتی بعد از گشتن وب سایت چنلB توی گوگل و یوتیوپ هم یه سرچی میکنم و یه چرخی میزنم و سیاحتی می کنم و چیزای جدید دیگروهم درمورد اون موضوع رو پیدامیکنم و میبینم و میخونم.
    خواهشی که ازتون دارم اینه که اگر برای تیم شما مقدور هست و امکانش وجود داره و میشه ویدئوهای مربوط مثل ویدئوی “راز” ناپلئون هیل رو بازیر نویس بگذارید.
    *بازم تشکر میکنم از علی خان بندری عزیز و تمام همکارای گل و دوست داشتنیشون وهمچنین از ناملیک بخاطر ساخت اپیزود های فوق العاده بخصوص چنل محبوب من…یه نکته که دلم نیومد نگمش اینه که من علاقه خیلی زیادی به دیدن فیلم و سریالهای خارجی داشتم و دارم، ولی نکته اینه که من توی این دوماهی که توسط یکی از دوستان نزدیکم با پادکست آشنا شدم و بعدش چنلB روتوسط همون دوست عزیزم پیدا کردم گوش دادن پادکست شده یکی از برنامه های منظم روزانم و غیر ممکنه یک روز گوش ندم و توی این دو ماه که خودمم باورم نمیشه فیلم دیدن من شده شاید هفته ای دو قسمت فیلم که اونم دوتا سریالیه که از یک سال پیش دنبالشون میکنم و هرهفته فقط قسمتای جدید این دوتاسریال رو میبینم.
    و به شکل عجیبی تحت تاثیر قرار گرفتم و غیر از گوش دادن به پادکست زمانی که پیش دوستامم مرتبا از داستانایی که شنیدم توی کانال شما صحبت میکنم و بهشون معرفی میکنم و توی این دوماه ۵نفر از دوستای نزدیکمو پادکست باز کردم و عاشق چنلB.
    الانم ترسم از اینه که با این ترتیب گوش دادن من، یک ماه دیگه به قسمت آخری که منتشرکردین میرسم و بعد از تموم شدنش من واقعا افسرده میشم چون آدم کم تحملی هستم و خیلی برام سخته که بخوام هرچندمدتی یک بار یک اپیزود که منتشرمیشه رو گوش بدم و بخواد منتظر منتشر شدن اپیزودای جدید باشم.
    بازم تشکر و هزاران بار تشکر.متن نوشتمم خیلی بلند شد ولی چون اولین پیامی بود که بعد از یکی دوماه شروع شدن گوش دادنم به پادکست فرستادم نمیتونستم خیلی خلاصه وار بنویسم و حتی خیلی از نظراتمم ننوشتم که بعداً بتونم پیام بدم و تواون پیامها بنویسم،از جمله این که به شدت دنبال پیدا کردن داستانهایی هستم که به علی خان بندری و تیم حرفه ای و فوق العادشون معرفی کنم که پادکستشون رو بسازین و من و بقیه هم حال کنیم.
    به امیدموفقیت روز افزون برای تیم حرفه ای و کاردرست چنلB و ناملیک و همچنین انتشار روزانه پادکست توسط چنلB، یعنی روزی یک اپیزود که ????.
    سالم وسلامت باشید و موفق
    هوادار اولترا و شیش آتیشهChannel B حمیدرضاظاهری از پادنای اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید