Skip to main content

داستان جیپسی رز بلنچارد و مادرش، دی‌دی، مدت‌هاست که مردم را مجذوب خودش کرده. فصل اول مجموعه سریال‌های واقعی-جنایی ساخته شبکه آن‌لاین هولو هم روی این داستان متمرکز شده. جویی کینگ و پاتریشیا آرکت بازیگران سریال The Act (کنش) هستند. کینگ با پستی در اینستاگرام خود از این سریال رونمایی کرد.

این سریال فرار جیپسی بلنچرد (جویی کینگ) از ارتباطی مسموم با مادرش (پاتریشیا آرکت) را روایت می‌کند. دی‌دی با القای اینکه جیپسی به چندین بیماری مبتلاست، دخترش را زندانی کرده بود. داستان جیپسی و مادرش رو در اپیزود ۱۷ چنل‌بی شنیدیم.

فصل اول این سریال بر اساس مقاله‌ی بازفید، نوشته‌ی میشل دین، ساخته شده: “دیدی می‌خواست دخترش مریض باشه، جیپسی می‌خواست مادرش به قتل برسه.”

کینگ می‌گوید “رسیدن به احساس و درک درست و دقیق از شخصیت جیپسی چیزی بود که من برای اینکه بتونم از عهده‌اش بر بیام، خیلی هیجان‌زده بودم. به هر حال این اولین باری بود که این امتیاز رو داشتم تا بتونم خودم رو واقعا برای یک نقش تغییر بدم.” این تغییر شامل استفاده از دندون مصنوعی و تراشیدن موهای سرش می‌شده. او در ادامه توضیح می‌دهد “تغییر شکل به ظاهر و شخصیت جیپسی یکی از چالشی‌ترین نقش‌هایی بود که بازی کردم ولی به همون اندازه هم ارزشش رو داشت.” آرکت نیز به همین اندازه آمادگی ایفای نقش خود رو داشته است.

این سریال روی پیچیدگی‌های عاطفی بین این آدم‌ها تمرکز می‌کند. دین، نویسنده مقاله، می‌گوید: “من سه سال صرف شنیدن گفته‌های مردمی کردم که فکر می‌کردن آدم‌های اصلی این ماجرا تا چه حد دیوانه هستن، در حالی‌که تا قبل از آن این طور به نظر نمی‌رسید. آن‌ها همیشه مثل انسان‌هایی بودن که طبق منطق احساسی خود عمل می‌کردن. اما کارهای وحشتناکی که فارغ از انگیزه‌های حقیقی انسانی انجامشون دادند. ما این نکته رو به عنوان ماموریت خود در نظر گرفتیم: ما می‌خوایم مردم، افراد رو فرای یک کنش (اعمال و رفتارشون) درک کنن و بشناسن.”

این سریال هشت قسمتی ۲۰ مارچ از سایت هولو پخش می‌شود.

مترجم: زهرا

منبع

 

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید