skip to Main Content
وایت بوی ریک بالاخره آزاد شدزمان تقریبی مطالعه: ۱ دقیقه

وایت بوی ریک بالاخره آزاد شدزمان تقریبی مطالعه: ۱ دقیقه

سه روز پیش بیشترین حکم زندان برای یک نوجوان به پایان رسید.

ریچارد ورش بعد از سپری‌کردن بیشتر از ۳۲ سال در زندان‌های میشیگان و فلوریدا از زندان آزاد شد.

ماجرای متفاوت ریچارد ورش رو در اپیزود نهم پادکست چنل‌بی شنیدیم، پسر هفده ساله‌ای که به جرم خرید و فروش موادمخدر در دیترویت با ۸ کیلو کوکائین بازداشت شد و حسابی سر و صدا به پا کرد. براساس قوانین ایالتی میشیگان در آن زمان، حمل بیش از ۶۵۰ گرم مواد مخدر یعنی حبس ابد.
ریچارد ورش جونیور که فیلمی براساس زندگیش به نام وایت بوی ریک (White Boy Rick) اون رو به همین اسم معروف کرد، در نوجوانی از خبرچینی برای FBI شروع کرد و در هفده سالگی یکی از بازیکن‌های اصلی تجارت موادمخدر در دیترویت بود.

اگر تا حالا این کارو نکردید، پیشنهاد می‌کنیم داستان کمی عجیب و غریب وایت بوی ریک رو در اپیزود نهم بشنوید. داستان پسر سفید کم سن و سالی که در دارودسته‌های سیاه موادمخدر در دیترویت آمریکا خیلی زود محبوب شد و خودش رو به دردسرهای زیادی انداخت.

ریک وقتی وارد زندان شد یک نوجوان بود و این اولین باره که به عنوان یه بزرگسال داره طعم آزادی رو می‌چشه. باید دید ریک مسن ۵۱ ساله هنوز دنبال اون دردسرهاست یا نه؟

ما از چهار سال و نیم پیش که ماجرای ریک رو در اولین اپیزودهای پادکست چنل‌بی تعریف کردیم، چندتایی از اخبار و اتفاقات مربوط بهش رو در مجله چنل‌بی گذاشتیم که می‌تونید در این صفحه پیداشون کنید.

وایت بوی ریک زمان آزادی از زندان تیشرتی در حمایت از Big Meech زندانی دیترویتی جرایم موادمخدر که گویا از دوستان قدیمش بوده پوشیده.

11 نظر
  1. سلام
    واقعا پادکست نسبت به فیلم خیلی عمیق تر و بهتر مارو آشنا کرده ،باوجود حضور عالیه متیو مک کانهی تو فیلم.مرسی که اینقد خوبین.بعد ز شنیدن اپیزودهای چنل بی آدم متوجه میشه که قضاوت کردن کار سختیه و پیش داوری غیرممکن و گاها احمقانست.

  2. من همین الان اپیزود رو تموم کردم و با این حس که هنوز تو زندانه اومدم تو سایت تا اخبار تکمیلی رو بخونم. وقتی فهمیدم آزاد شده خیلی خوشحال شدم…. ولی داستان درناکی داشت این آدم…… به هر حال مرسی از علی بندی و گروهش که اخبار تکمیلی رو قرار میدنو این یک نقطه مثبت تو کار شماست.

  3. همین الآن اپیزود رو تموم کردم. با خودم فکر کردم که اگه هنوز تو زندان باشه بد شانس ترین آدم دنیاس. الان که این اخبار رو دیدم یه حس خوشحالی به سراغم اومد که گفتم خدا رو شکر

  4. دقت نکردید؟! توی پادکست صراحتا از تاثیرات سبک زندگی وارش گفته شد! گفته شد درک ابتدایی‌ای از اینترنت داره و هنوز در میان‌سالگی به سبک و لهجه‌ی تنیجری حرف میزنه و کماکان فکر میکنه علی پروین کاپیتان تیم ملی توی جام جهانی قطره!!!! اینا یعنی چی؟ یعنی اینکه بیرون از زندان برای این آدم خودِ زندانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *