Skip to main content

شاید خبر خیلی هم عجیب به نظر نرسه: همسر جوان ال‌چاپو که به تازگی مشغول یک کمپین تبلیغاتی لباس عروس هم بود، روز دوشنبه ۲۲ فوریه به اتهام قاچاق مواد مخدر در فرودگاه دالس واشنگتن دی سی دستگیر شد.

اما کورونل که الان ۳۱ سال سن و تابعیت امریکایی-مکزیکی داره، در سن هجده سالگی با ال‌چاپو مقام اول مواد مخدر جهان ازدواج کرد؛ اون موقع ال‌چاپو پند سالش بود؟ حدود پنجاه سال. کارش چی بود؟ همین سلطنت مواد مخدر که پارسال بابتش حبس ابد گرفت.

حاصل این ازدواج یک دو قلوی دختر و البته چند تایی پرونده و اتهامه که مهم‌ترین‌هاش همکاری برای فراری‌دادن همسرش از زندان مکزیک در سال ۲۰۱۵ و نقشه‌کشیدن دوباره برای فرار دوم سال بعدش و همین اتهام جدید قاچاق مواد مخدره.

ماجرای دستگیری جدید چیه؟

دستگاه قضایی ایالت متحده می‌گه خانم اما کورونل به حمل و توزیع چندین کیلو کوکایین، هرویین، ماری‌جوانا و آمفتامین متهمه و الان وقت اینه که به باقی اتهامات ایشون هم مثل مخبری و همدستی و پول جابه‌جا‌کردن‌های غیر قانونی برای همسرش هم رسیدگی بشه. طبق یک شکایت کیفری گویا مدارکی وجود داره که اما کورونل در بازه‌های زمانی مختلف آگاهانه و عامدانه با همسرش برای توزیع موادمخدر همکاری و توطئه کرده.

با این‌که تا اتهامات همسر ال چاپو ثابت بشه چندین جلسه دادگاه و جلسه باید برگزار بشه اما به نظر می‌رسه خیلی هم کسی از این خبر تعجب نکرده. بالاخره اما کورونل در تمام جلسات دادگاه سلطان مواد مخدر جهان حاضر شده، چندین مصاحبه و برنامه‌ی تلویزیونی در دفاع از همسرش انجام داده و یک بار هم در فرارش دست داشته، پدر و برادرش هم در همین کارتل ال‌چاپو از کارکنان عالی رتبه بودن؛ باید دید این اتهامات جدید جای ثابت‌شدن داره یا نه.

 

عکس بالای این مطلب رو از دیلی میل برداشتیم.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید